|
Dreamcase Forum Zespołu Modderskiego Dreamcase
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:19, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Teraz trzeba czekać na resztę opinii XD. Jeśli będą na tak to automatycznie pomysł z przeskinowaniem przechodzi . Przynajmniej ja chcę dać takie tekstury Confessorom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selig
Dreamcase Leader
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Skąd: Żywiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:22, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
super o wiele lepiej wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Pią 18:26, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przesyłaj teksturę, jak nic w Unwrap UVW nie zmieniałeś Muszę to sprawdzić in-game xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:42, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Muszę jeszcze zrobić SPM i HC .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xantor
Dreamcase Staff
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Pią 19:07, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Owni:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skyrn
Zbanowany
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Temple Prime Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:42, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Szczerze? Zmień kształt wieżyczki, oteksssturuj ją od nowa, a na działach zossstaw starą (tzn. czarną) i wtedy będzie zajebisssty.
Co do wieżyczki, to zapewne nie chcesz, bym sie wtrącał, ale mam pewien pomysssł, ktory nie za bardzo mogę wyrazic ani słowami ani konceptem. A pomysssł jessst mniej wiecej taki, ze wieżyczka zacznie w końcu passsować do reszty XD.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Pią 21:54, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:51, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To pokazuj . Trochę z tym będzie roboty ale zobaczę co da się zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skyrn
Zbanowany
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Temple Prime Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:55, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze go nie zrobiłem, potrzebuję kilku, kilkunassstu minut.
A tak szczerze, to miło by było, gdybys przy okazji udossstepnił model z najnowszą teksssturą, znacznie by mi to ułatwiło pracę. poza tym mam pare pomysssłów, które mogłyby znacznie polepszyc prezencje modelu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Pią 22:00, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:21, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, przesłałbym ci na PW, ale nie chce mi się to tutaj ci dam linka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pliki:
-NU_ProphetOfLight_SKN.max - zwykły model
-NU_ProphetOfLight_IDLA.max - z animacją "jak nic nie robi"
-NU_ProphetOfLight.tga - Diffuse Texture
-NU_ProphetOfLight_NRM.tga - Normal Map (swoją drogą to ten Normal Map filter jest genialny XD)
-NU_ProphetOfLight_SPM.tga - Specular Map
-HC_NU_ProphetOfLight.tga - House Color
Tekstury gąsienic w tym samym systemie są nazwane!
Jako że mi się nudzi to teraz bym się pobawił trochę z modelem, ale czekam również na twoją wersję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 10:22, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Sob 10:48, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bardziej mi byłoby potrzeba jeszcze FP i stadiów rozpadania się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:10, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale wiesz ile z TYM roboty?!?!?! I Unvrapa trzeba od nowa nawet chyba robić... Chociaż nie, zobaczę co by było gdybym nie zrobił i wpuścił do gry xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Sob 11:28, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To jest wtedy:
- tekstura dla elementów rozpadających się
- Pojazd_R_SKN - to chyba jest to samo co FP, muszę zobaczyć
- Pojazd_R_01 itp. - części, które odlatują i tak dalej xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:30, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Znaczy się maj być pliki SAMYCH części rozpadających się?!?!?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Sob 11:34, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nom, na przykład jak rozwalisz Vertigo, to się rozpada na dwie czy tam trzy części - i o to właśnie chodzi. Wiesz, bo jeśli będzie wszystko, to można zrobić prezentację jednostki xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:41, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale np. w plikach MCV procesy rozpadania się (są dwa, a trzeci to totalna rozwałka) są tak, że jest sobie model, i są kawałki które odpadają... Zobaczę jeszcze, bo właśnie bawię się z Dumny w Prophecie (nie zajmują poly XD)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|