Forum Dreamcase Strona Główna Dreamcase
Forum Zespołu Modderskiego Dreamcase
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prorok Światła -Wstępnie Gotowy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamcase Strona Główna -> Nod / Pojazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Sob 12:07, 13 Cze 2009    Temat postu:

Właśnie o tym mówię xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:27, 13 Cze 2009    Temat postu:

Nie, bo ty mówiłeś, o plikach tych "ubytków", a w plikach MCV jest plik modelu I TYCH UBYTKÓW z animacją odpadania ich [ubytków].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:51, 13 Cze 2009    Temat postu:

Nowa wieżyczka (musiałem pomniejszyć działa trochę, a i ona NIE jest płaska na górze Wink ):





I jak? Quozix nadesłał mi jeszcze swoją wersję wieżyczki + dział, ale zdaje mi się że jest za niska, a jak się ją podwyży to straci swój urok (mam nadzieję, że się nie obrazi za umieszczenie Very Happy ). Poza tym jest nieco za szeroka.




-----------------------------------------------
Edit: Wpadłem na genialną modyfikację wieżyczki!!! (mojej wersji). Mam do wykorzystania dużo (baaaaaaaaaaardzo dużo) poly, chodzi mi o coś ala takie kółko jak ma Stealth Tank na jednym ze starych konceptów!

[link widoczny dla zalogowanych]

Dokładniej to cuś pod wystającą do tyłu częścią wieżyczki (z tymi płytami).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 18:02, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Selig
Dreamcase Leader
Dreamcase Leader



Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Żywiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:01, 13 Cze 2009    Temat postu:

w twojej wersji podoba mi sie wieżyczka a w wersji Quozixa działa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:27, 13 Cze 2009    Temat postu:

Dobra, ta "modyfikacja" to coś w ten deseń:




Zmienił się jeszcze nieco "dach" wieżyczki. Ale poza tym najprawdopodobniej skrócę "ogonek" wieżyczki, bo daremnie to wygląda. No i teraz zauważyłem wcięcie w wieżyczce (obrazek 2 - tam widać jak na dłoni), więc to też zmienie.

Edit: Model ma 1563 poly, bo musiałem sie z wieżyczką jeszcze pobawić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 19:27, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Sob 19:35, 13 Cze 2009    Temat postu:

A jak wstawisz działka Quozixa?? :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:25, 13 Cze 2009    Temat postu:

Albo Quozix łaskawie prześle mi przerobiony przez niego model, albo zrobię nowe XD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skyrn
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Temple Prime
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:46, 13 Cze 2009    Temat postu:


____________________________^
____________________________^
___________________________WTF?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Sob 23:02, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:49, 13 Cze 2009    Temat postu:

To ma być coś podobnego do tego tutaj Very Happy .

[link widoczny dla zalogowanych]

Ale i tak to jeszcze przerobię XD.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skyrn
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Temple Prime
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:02, 13 Cze 2009    Temat postu:

Nie chcę cię zmartwić, ale ta wieżyczka tak samo passsuje do kanciassstej
reszty, tj pasuje raczej jak Smart do offroadu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:48, 14 Cze 2009    Temat postu:

Naprawdę przeginasz...

I jakoś każdemu się wieżyczka podoba, tylko ty masz znowu jakieś problemy. Poza tym mówiłem już (pisałem), że to kółko jeszcze przerobię...

A i możliwe, że przód zrobię bardziej zaokrąglony (co wiąże się z kilkoma polygonami), ale wtedy jeszcze bardziej będzie Nodowate. A i możliwe, że zrobię kilka wersji tekstur. Czyli wzór podobny do tego dla Normal Nodu, a dla Confessorów specjalnie inną wersję (no i jeśli inna podfrakcja ma jeszcze mieć to dla niej). Takie są moje dalekie zamiary XD.

----------------------------------------------------------------------------
Obecnie pracuję nad nową wersją działa. Jeśli dobrze pójdzie to szczeny wam opadną (muszę wykminić jakies kończenie, bo narazie mam samą "głowicę")


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Nie 13:58, 14 Cze 2009    Temat postu:

Dla Night Lords ja robię teksturę xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:45, 14 Cze 2009    Temat postu:

Ta moja koncepcja działa to coś takiego:




Jedno STARE działko miało 256 poly, jedno nowe - 380, więc nie jest źle. Ten model ma jeszcze ukryte jedno stare dziłko, czyli odliczcie sobie te 256 poly XD.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Nie 14:48, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chinka




Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Warka

PostWysłany: Nie 14:47, 14 Cze 2009    Temat postu:

Tylko jak to wygląda na tle całości?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dajo3241




Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zębowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:59, 14 Cze 2009    Temat postu:

Trochę to tylko wygląda jak jakaś wyrzutnia rakiet :/ Ale przy teksturowaniu wszystkie nieścisłości znikną.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Nie 15:00, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dreamcase Strona Główna -> Nod / Pojazdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin