|
Dreamcase Forum Zespołu Modderskiego Dreamcase
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Sob 12:07, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie o tym mówię xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:27, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, bo ty mówiłeś, o plikach tych "ubytków", a w plikach MCV jest plik modelu I TYCH UBYTKÓW z animacją odpadania ich [ubytków].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:51, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nowa wieżyczka (musiałem pomniejszyć działa trochę, a i ona NIE jest płaska na górze ):
I jak? Quozix nadesłał mi jeszcze swoją wersję wieżyczki + dział, ale zdaje mi się że jest za niska, a jak się ją podwyży to straci swój urok (mam nadzieję, że się nie obrazi za umieszczenie ). Poza tym jest nieco za szeroka.
-----------------------------------------------
Edit: Wpadłem na genialną modyfikację wieżyczki!!! (mojej wersji). Mam do wykorzystania dużo (baaaaaaaaaaardzo dużo) poly, chodzi mi o coś ala takie kółko jak ma Stealth Tank na jednym ze starych konceptów!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dokładniej to cuś pod wystającą do tyłu częścią wieżyczki (z tymi płytami).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 18:02, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selig
Dreamcase Leader
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Skąd: Żywiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:01, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
w twojej wersji podoba mi sie wieżyczka a w wersji Quozixa działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:27, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, ta "modyfikacja" to coś w ten deseń:
Zmienił się jeszcze nieco "dach" wieżyczki. Ale poza tym najprawdopodobniej skrócę "ogonek" wieżyczki, bo daremnie to wygląda. No i teraz zauważyłem wcięcie w wieżyczce (obrazek 2 - tam widać jak na dłoni), więc to też zmienie.
Edit: Model ma 1563 poly, bo musiałem sie z wieżyczką jeszcze pobawić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Sob 19:27, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Sob 19:35, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A jak wstawisz działka Quozixa?? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:25, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Albo Quozix łaskawie prześle mi przerobiony przez niego model, albo zrobię nowe XD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skyrn
Zbanowany
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Temple Prime Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:46, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
____________________________^
____________________________^
___________________________WTF?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skyrn dnia Sob 23:02, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:49, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To ma być coś podobnego do tego tutaj .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale i tak to jeszcze przerobię XD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skyrn
Zbanowany
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 850
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Temple Prime Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:02, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chcę cię zmartwić, ale ta wieżyczka tak samo passsuje do kanciassstej
reszty, tj pasuje raczej jak Smart do offroadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:48, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Naprawdę przeginasz...
I jakoś każdemu się wieżyczka podoba, tylko ty masz znowu jakieś problemy. Poza tym mówiłem już (pisałem), że to kółko jeszcze przerobię...
A i możliwe, że przód zrobię bardziej zaokrąglony (co wiąże się z kilkoma polygonami), ale wtedy jeszcze bardziej będzie Nodowate. A i możliwe, że zrobię kilka wersji tekstur. Czyli wzór podobny do tego dla Normal Nodu, a dla Confessorów specjalnie inną wersję (no i jeśli inna podfrakcja ma jeszcze mieć to dla niej). Takie są moje dalekie zamiary XD.
----------------------------------------------------------------------------
Obecnie pracuję nad nową wersją działa. Jeśli dobrze pójdzie to szczeny wam opadną (muszę wykminić jakies kończenie, bo narazie mam samą "głowicę")
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Nie 13:58, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dla Night Lords ja robię teksturę xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:45, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ta moja koncepcja działa to coś takiego:
Jedno STARE działko miało 256 poly, jedno nowe - 380, więc nie jest źle. Ten model ma jeszcze ukryte jedno stare dziłko, czyli odliczcie sobie te 256 poly XD.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Nie 14:48, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chinka
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 1447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Skąd: Warka
|
Wysłany: Nie 14:47, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko jak to wygląda na tle całości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:59, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Trochę to tylko wygląda jak jakaś wyrzutnia rakiet :/ Ale przy teksturowaniu wszystkie nieścisłości znikną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Nie 15:00, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|