|
Dreamcase Forum Zespołu Modderskiego Dreamcase
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:04, 27 Sty 2009 Temat postu: Prorok Światła -Wstępnie Gotowy |
|
|
Dobra, oteksturowałem model. Całość wygląda tak:
Nad resztą jeszcze będę pracował. Wszelkie sugestie JESZCZE mile widziane.
Jakby cuś, to render jest w galerii .
Kolory frakcji to:
-lampki na generatorach (kadłub czołgu - te cylindry obok kabiny)
-wentylacja (boczne ściany)
-obręcze na działkach
-jakbyście chcieli to mogę też zrobić kabinę w kolorze frakcji...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Wto 22:07, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xantor
Dreamcase Staff
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Wto 22:12, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Piękny, ale:
- Wieżyczka ma jaśniejszy odcień niż kadłub
- nadal za bardzo przypomina czołg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voe
Zbanowany
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Leicester, UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:15, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jest zajefajny, nie mam nic do dodania (no może poza jakimiś duperelkami aby go troszeczkę "wzbogacić")
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selig
Dreamcase Leader
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Skąd: Żywiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:20, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
przyciemnij troszke wieżyczke no i zrób coś z tymi kółkami w środku gąsienic bo nieładnie wyglądają poza tym model wręcz boski
I skasuj kabine bo bez niej będzie chyba nawet lepiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Selig dnia Wto 22:21, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xantor
Dreamcase Staff
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
|
Wysłany: Wto 22:21, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A, co do pomysłu kabiny w kolorze frakcji- jak najbardziej za:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:22, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Xantor: Bo wieżyczka ma inną teksturę . A co do czołgowości, to nie wiem o co ci chodzi... pojazd jak to pojazd...
@Voe: Dobra, ale może jakieś konkrety??? Bo zacznę kontynuować i wtedy za przeproszeniem będę miał głęboko wasze sugestie .
Selig: Ale to są kółka z modelu Prophet of The Skies'a . Coś wymyślę... A co do kabiny to ok, wtedy nie będzie chbya aż taki czołgowaty, ale znowu trzeba tam będzie coś dać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dajo3241 dnia Wto 22:26, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voe
Zbanowany
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Leicester, UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:25, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Na razie nic konkretnego nie przychodzi mi na myśl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HTNK
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Skąd: Bielsko-Biała Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:43, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Model normalnie wymiata. Zostaje czekać aż w grze będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selig
Dreamcase Leader
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Skąd: Żywiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:48, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mówie ci nic nie dawaj z produ tekstura jest miodzio i to wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakub
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielany Wroc.(Y-1) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:06, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dajo , Harvester Nod miał na kabinie jeszcze izolację wejścia od niej , która wygląda jak nitki.Może dało by się coś takiego zrobić?Przynajmiej byłoby widoczne wejście .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:30, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, czyli ostateczna wersja poprawki:
-przyciemnienie tekstury wieżyczki
-usunięcie kabiny
-jakieś szczegóły (podejżewam,że chodzi o tył pojazdu) - coś wymyślę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:34, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam prośbę. Jesli macie jakieś pomysłe co by dodać z tyłu pojazdu to zapodajcie je tutaj .
Narazie:
-usunąłem kabinę
-przyciemniłem teksturę wieżyczki
-zmieniłem wnętrze gąsienic (dodałem to od Mammoth Tanka - mojej modernizacji )
Więc zostało mi tylko dodanie szczegółów, a jestem wręcz pewien, że Voe'mu chodziło o tył...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voe
Zbanowany
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 1159
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Leicester, UK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:09, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o takie duperelki jak maja czolgi oryginalne w grze, jak jakies loga, kratki itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajo3241
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 2550
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Skąd: Zębowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:21, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Voe: masz wentylację, a na niej logo Bractwa Chciałem gdzieś na wieżyczce, ale miejsca nie było... A co do "baterii to się pobawię, ale to trochę potrwa a sukces i tak nie jest gwarantowany. Kratki tez bym zrobił, tylko jakie??? mam do dyspozycji jakieś 500 poly, więc się nie muszę krępować, ale i tak nie wiem co mam zrobić dokładnie
--------------------------------------------------------------------------
A tak na marginesie, to przeglądałem modele z Art Packów i tam nawet taki predator ma prawie 200 poly!!! Awatar już pod 4k podchodził, więc o nim nie będę więcej mówił, aletylko taki Pitbull miał około 1500 (14..). A co do animowanych gąsienic to muszą one być jako W3D (w 3ds maxie rodzaj teksturowania) tylko np. mi i HTNK sie zacina, więc nie mam pojęcia jak to zrobić :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|